Merhaba anneler çocugum 2,5 aylık mama içiyor.Doktora mama içtiği için su vermem gerekirmi diye sordum mamayla alakası yok zaten suyla hazırlanıyor ama 3 aydan sonra günde 3-4 defa 30 cc su verebilirsin dedi sizin doktorlarınız ne diyor bu konu hakkında veya siz ne zaman süreden sonra ne kadar vermeye başladınız yorumlarınız çok önemli beni bilgilendirirseniz çok sevinirim