merilla1 Kızlar selam, şubat ayında doğum yaptım. İlk çocuk. 5000 tl almak için nereye başvurmak gerekiyor? E devlette gördüğüm bi başvuru var ama o da 300 tl yardım yazıyor. Siz başvurunuz mu ? Nasıl oluyor ?