cakebabe 3+1 evi süpürüyordum şimdi 6 +1 e taşınacagim bakalım. Tabiki turbo modda o kadar dayanmıyor fakat kedili bir evim var beni gayret tatmin ediyor.
Her gün şarjlıyi açıyorum haftada bir buyuk süpürgeyi ( bazen gerek bile kalmıyor)
En pratik noktası da davetsiz misafirler oluyor hemen üstünden geçiyorum koltukların salonun.
Ayrıca yemekten sonra mutfagi süpürmek 3 dk mi alıyor
4 yıldır kullanıyorum bir performans düşüşü yaşamadım boshta