prenseslerimbanayeter Yeni doğacak bebeğim için birisi biraz kıyafet yolladı tanışmyoruz pek birisi sayesinde tanıdım bende her neyse hepsi tertemiz Allah var ama siz olsanız bidaha yıkar mısınız
[silindi] prenseslerimbanayeter yıkayın tabi ki belki normal deterjanla yıkamışlardır. yani yenidoğan kıyafetleri yıkanıp ütülenmeli satın alsanız da bir yerden gelse de 👍🏼
birannne_ prenseslerimbanayeter yıkamalısın kesinlikle sonuçta aldığımız sıfır kıyafeti bile hiç yıkamadan gitmiyoruz
kahvekokusuu prenseslerimbanayeter ben seneye kışa giyer diye baza altına koyduklarimi bile zamani gelip çıkarınca yikayip giydiriyorum onlar da beklemistir sonuçta bence yikamak lazim
beyzzsenturkk_ prenseslerimbanayeter yıkarım ve kullanırım. doğduğundan beri çoğu şeyini 2. el aldım kullandım çok nadir kıyafet almışımdır bana lüzumsuz geliyor gerçi başkasından aldıklarımı bile kullanamadan büyüdü güzelce yıkayın temiz temiz giysiin🫶🏻
nnoktaa prenseslerimbanayeter yeğenlerimden kalan kıyafetler vardı. Bebek deterjanıyla yıkadım. Gayet normal 😅
GezginPaNDa prenseslerimbanayeter sağ olsun ne güzel göndermişler. Ama nw kadar zamandır bekliyor bilemeyiz. O yüzden yıkayıp ütülemek lazım