Merhaba kızlar , oğlum 17 aylık ve yaklaşık 6 aydır aynı kiloda hiç almadı diyebilirim yaşından beri iştahsız yediği 2 3 şey vardır başka tatlara kapalı , doktor normal değil dedi , Tekrar D vitaminine başlatti , argivit Classic ve 1 ay için kullanmamız spraktin şurup önerdi , bu bir alerji ilaci normalde, kullandınız mı evet iştahini açtı kilo aldır dı diyebilir miyiz ?