mlikecn Kızlar 1 haftadır hastayım 4 gün oldu tat kokuda gitti hastaneyede gitmedim emziriyorum diye ilaç kullanamam var mı bu durumu yaşayan nasıl geçecek :(
mervey0742 mlikecn merhaba duzeldiniz mi acaba biraz zaman geçmiş ama bende aynı durumdayım ne yaptıysam geçmedi :(
mlikecn mervey0742 merhaba düzeldi çok şükür kendiliğinden geldi herhangi bir şey yapmadım çok kötü bir durum geçmiş olsun :(