birprensesanesi Evde üç kişiyiz o kadar çok şeyde yakmıyoruz elektirik 3 bin 200 gelmiş hanımlar size ortalama kaç geliyor bu ay neden böyle oldu anlamadım ilk defa bu kadar yüksek geldi:(
mucizelerim__ birprensesanesi gerçekten çok gelmiş bizim evde herşey açık çok çalışır 180 geldi bu ay normalde 220 falan geliyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU birprensesanesi çok fazla gelmiş bizim evde klimalı 500 tl gelmiş acaba bi sorun mu var onu araştırın bence
birprensesanesi Irmakk1 evet canım klima yakıyoruz ama bu ay açmadım fazla aşırı gelmiş bu ay bise ilk defa 350 tl ne güzel
Deletedmom_897 birprensesanesi klima çalıştırıyorsanız normal değil mi zam gelmişti bide onun de etkisi vardır
birprensesanesi byzyldz normalde max 800 1000 gelirdi bu ay ne oldu anlamadım evet klima elektrikli soba ama sobayı hiç açamadım
beyzzsenturkk_ birprensesanesi ahahah daha bu sabah izledim videoda diyor ki başkalarının kullandığı kaçak elektriğini parasını senin benim gibi garibanlardan çıkartıyorlar cunku güçleri hırsızlık yapanlara yetmiyor hiç hırsız hırsızı sırtından bıçaklar mı diye 😂😂 ay bulayımda atayım allah sonumuzu hayır etsin resmen maaşın yarısı hem kiraya hem faturalara gidiyor😂😂😂
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU birprensesanesi elektrik kaçağı olabilir, birisi elektriğinizi kaçak kullanıyor olabilir bilmiyorum ama bence bir sorun eğer bu kadar yakmadığınızdan eminseniz
endoplazmikretikulumiste birprensesanesi elektriğe zam geldi haberleri okumuştum birde belli bir sınır koymuşlardı geçen Daha fazla mı ödeyecek filan bişiler okumuştum hatırlamıyorum tam bir google le istersen
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU birprensesanesi elektriği ödediğiniz yer ilgileniyor sanırım bu konuda tam bilgim yok maalesef canım onlara söyleyin yönlendirme yaparlar belki