roj319_
Bebeğim 1 haftalık. Sezaryen oldum hastanede hemşireler göğüs ucun kısa bebek kavrayamıyor dediler beni silikona yönlendirdiler 😓🙄, bebeğim tam ememedi süt birikti taş gibi oldu öyle olunca hiç alamadı, sağdılar hastane tipi cihazla kabarcık kabarcık olana kadar sonrasında o kabarcıklar yara oldu ben de en son emzirme desteği aldım online. O hemşire bana karışım önerdi, doktorunuza danışarak kullanın isterseniz. Hamazinc, madecassol, anestol alıp karıştır sür emzirmeden önce temizle dedi. Emzirmene ya da sütünü vermene engel olmaz dedi. Ben ekstra olarak lansinoh hpa lanolin de kullanılıyorum, kavanozda olanı da almıştım. Gümüş kapak ben de işe yaramadı hiç. Sadece değmesine engel oluyorsa o kadar etkisi. Çok geçmiş olsun annelik keyifli olduğu kadar çok da zor 😓