Uykusu geliyor uyumak istemiyor en küçük kıpırtıya uyanıyor ayakta sallarsam sıkıntı yok uyuyor ama en büyük sıkıntı emmek de mama içmekte istemiyor aç olduğunu biliyorum ama buna rağmen diliyle biberonu itiyor memeye gelince ağlıyor 3 gündür bu haldeyiz normalde hem emen üstüne de mama içen çocuğa bişey oldu iştahı gitti meme reddinden korkup biberonu kestim zorla meme verdim aldı ama eskisi gibi hızlı çekmiyor oynuyor resmen kafayı yiyeceğim bu durumu çok yaşayan oluyormuş galiba ne zaman geçiyor anneler yardım edin