Kızımij üst bacağı su yanığı oldu.2. derece 4 gün oldu domuz yavi kullananlar var mı acaba. Çok iyi geldiğini duyup aldim. Pansuman a da gidiyoruz doktor kontrolünede gittik. Ama bu yağ hangi aşamada kullanılır. Kapanınca iz kalmasın diye mi. Yoksa yara yeri çabuk kapansin diye ilk aşamada mi.