kuzeygrm Kızlar bebeğim 3 aylık kontolde üfürüm duyuldu kardiyolojiye yönlendirildim kalp kapağl 3 yaprak yerine 2 yaprak darlık var denildi başına gelen var mı bu zamana kadar böyle bişey denilmemişti ne gebelikte ne yenidoğanda
240519 kuzeygrm çok geçmiş olsun böyle bir şey duymadım ama bizim de bebekken kapanması gereken bi damar kapanmamış biz yeni öğrendik şans eseri oğlum 5 yaşında anjiyo önerdiler size tedavi sundular mı