patatess Rabia_m Emekleme bir gelişim basamağı değil yani emeklemek zorunda değil bebek. Direkt yürüyedebilir.
huda1903 Benim kızım hiç emeklemeden yürüdü herkes emekleyecek diye bişey yok ama tedirginseniz bir doktora gösterin
bnurr Rabia_m emeklemeye başladı ayni anda yürümeye başladı yani desteksiz çok nadir yürüyor şuanda 12 ay15 günlük inanıyorum yürüyecek
ozgersinada Rabia_m 10uncu ayinda bi anda emekledi tutabilene aşk olsun şuan :) zamanla oluyo emeklemedende yuruyebilir
Atailknur Rabia_m benim kızım hiç emeklemedi bir anda kalkıp yürüdü. Her bebek emekleyecek diye bir kural yokki bu bir gelişim basamağı değil. İçinizi ferah tutun. Yine de aklınıza çok takılıyorsa doktorunuza danışın.
leman1 Rabia_m normal birinci çok erken yürüdü peşinden dolanirdim bunda hiç hevesim yok erken olmasına 👍 şanslı bile sayılırsın hani . Bırak sen karin üstü koy o gider zaten canım zamanı var demek ki ,👍