deleted20517 Kızlar yuvam İstanbul ücretsiz anne bebek etkinligine başvuran anneler varmı,ben başvurdum bugün aradılar cuma günü kayda gidecem,sizde başvuru yaptinizmi hangi semttekine yaptınız belki denk geliriz
sibelkilic deleted20517 18Ay ve uzerı ıcın basvuru yapıcamtım oglum bu ayın sonunda 19 aylık olucak 2018 ve 2021 tarıhli dogumlu cocuklsra basvuru olur dıyıp basvurumu kabul etmıyor 18-36 aylık basvuru yokmu ben anlamadım
sibelkilic Momsgirl16 ne zaman basvurdunuz ya ben yapamadım kayıt yoktu gec kalmısım sanırım 13 nısanda bıtmıs
Demettufan Ben de başvuru yaptım ama aramadılar. Cumaya kadar ararlar mı acaba yoksa daha aramazlar mı ? Bilgisi olan
Biricikalperenim Bende başvurmustum yarın kayıt ıcın gıdecegım aynı semt cıkmadıgı ıcın yakın semte başvurdum nasıl gideceğim bilmiyorum
deleted20517 Biricikalperenim fotocuda cektirebilirsiniz veya evde siz kendiniz çekip çıkartabilirsiniz