bebikoom Kızlar lütfen derdime çare bulun , her emzirdiğimde emzirdiğim an acı yok fakat emzirdikten 10 dkka sonra ağrılar batmalar yanmalar başlıyor bu agrı dayanılmaz 2 haftadır var gitmedigim doktor kalmadı böyle bisey basına gelen var mı ?
bebikoom nnoktaa normal diyip gönderiyor vazospazm adında bi vakaymıs sanırım belirtiler onu gösterıyor fakat cözümü ne bilmiyorum