Merhabalar, 4 aylık olmasına 8 gün var geçen hafta doktor kontrolünde 4.5 aylıkken yavaş yavaş oturtabilirsin 5. Ayda yastıkla desteklersin dedi ama bu bebiş hiç uzun durmuyor sürekli kafasını kaldiriyor eğik kucağımıza aldığımız da pusette bile kafa kaldırıyor illa dik durmak istiyor 4.5 geç değil mi tadım yapmaya da 5. Ay da başlarsın demişti ama mama aldığı için 4 te başlarız diye düşünmüştüm. Doktoru dinlerim bildigi vardır ama görüşlerinizi de merak ettim