Tosbigin_Annesiii Kızlar selam, bebeğimin 4. Ay kontörlü var ama 3. Aydaki kontrolde doktorum gelecek ay kan tahlili isteyeceğini söyledi, sizde de 4. Ayda kan tahlili yapıldı mı yoksa bizim doktorumuz mu istiyor
Omeraslan Tosbigin_Annesiii en erken dokuzuncu ay da kan alındığını biliyorum. Bazı doktorlar bir yaşında alıyor. Ne için alacakmış değerlere göre mi demir ilacı verecekmiş
nnoktaa Tosbigin_Annesiii bizim 1 yaşta kan tahlili oldu onun öncesinde ne özel ne de devletteki doktorumuz istememişti.
cakebabe Tosbigin_Annesiii 4. Ayda verdik evet b12 eksik çıktı mesela şuan 8 aylık tekrar gidip vereceğim
Themom_ Tosbigin_Annesiii Bizim doktorumuz 13. Ayda aldırdı hem aşı olduk hemde kan verdik şimdi tekrar 24. Ayda değerlere baktıracağız rutin vitamin vs değerleri için yani 4. Ayda kan konusmamıştık hiç