nkygsz iyi yapmışsın canım. Bende 6. Ayda götürmeye başladım. Hiçte erken değil. Şuan 7 aylık parkı görünce heyecanlanıyor aynı dediğin gibi sürekli abilerini ablalarını izleyip keşfediyor. Sallanmak şuan keyif vermiyor ama böyle böyle alışır 🥹 Sosyallik açısından götürmeliyiz bence