dilankonakk Arkadaşlar merhaba oğlum 3 yaşında boyu 97 cm yemesi vs gayet güzel fakat yaşıtlarına göre kısa kalıyor yani takviye amaçlı ne öneriyorsunuz
sadecoffeee dilankonakk takviye değilde hastalanmayan çocuk var instagramda takip edebilirsiniz,kıymalı yumurtanın çok güzel boy uzattığını söylüyordu
Svgcarim dilankonakk boyu normal değil mi benim de oğlum bugün ölçtük 97 çıktı internetten bakınca %50 oluyor size doktor mu kısa dedi acaba
Noriye dilankonakk argivit öneriyorlar bir şişe kullandım hatta ikinciye de başlıcam epey ara verdim badem badem sütü vs tahin sürekli beslenmesinde olsun diyorlar