Merhaba ekim 2019 lu bir oğlum var . Arkadaşlarına göre kısa minyon tipli. Eylül ayında 1. Sınıfa verip vermemekte tereddütte kaldım. Öğretmen ve rehberlikle görüştüm. Öğretmenimiz boy konusunda zorbalanabileceğini düşünüyor. Kendi çocuğu da minyon ona istinaden öyle söyledi. Rehberlik boydan dolayı okula vermemezlik yapmayın ama siz bilirsiniz birincş sınıfa hazır bir çocuk dedi.
Sizler ne düşünüyorsunuz? Verecek misiniz okula ? Benimde kafam karıştı.