Biz öksürmeye hapşırmaya korkardık. İçlene içlene nasıl ağlıyordu bebeğim. Sessizliğe alışmasın diye salonda tv.açık falan da uyuturdum ama çok korkuyordu. Sonra tatilde memlekete gittik kalabalık bir aileyiz. İlk gün insanlardan ve seslerden çok korktu defalarca ağladı. Sonra günden güne alıştı. İyiki gitmişiz diyorum şimdi. Oradayken iyi bir doktora da gittim. Doktor evde tekseniz sessizlik varsa ondan olur ve bu iyi bir şey, algılaması iyi demekki dedi. Şimdi iyi çok şükür geçti o günler