Kızlar kendimi çok kötü hissediyordum sizde mi bana salak diyeceksiniz kime desem herkes yargıladou haklılarda ama akil verin ben sütü bıraktırmaya çabalıyorum 19 aylık cocugum. Memeye bak çok düşkün beni bitirdi iyice memede uyuyo 2 gün çok zor geçti amma a ilk defa gece uykusuna memesiz geçti çok zordu amma geçti ertesii gün öğle uykusuna da çok ağlaya ağlaya geçti amma uyudu dün akşam çok meme dsiyee ağladı öptü meeme diye ağlayınca dayanamdm birden verdim bende çok üzüldüm çok yol katetmiştim evet soru başarmışım iradesiz davrandım ama ağlama sureeeci bitmedi hep öyle ağlayacak sandım alissamadii Bi türlü diye kiyamadm verdsim napcam bilmiyorum artık veriyim biraktrmaymmi yoksa ben 1 gün verdim gerii vermeyim mi böylee durumda kalan oldu mu piskolijissiyle çok mu o oynamış olurum coxuk oyuncağı oldu farkındayım ama valla mi kiyamdm hep agliyoddu alışamadı diye verdim şua ne yapmalıyım ve bu ağlama krizleri nezaman geçer