Arkadaşlar , burnumda 2 aydır nefes darligim vardı sol taraftan hiç nefes alamıyordum . KBB doktoruna gittim devlet Hastanesi’nde bana kıkırdak kemigimin egrildigini ve nefes yerini engellediğini mutlaka ameliyat gerektiğini söyledi . Bende araştırmaya başladım fakat hiç daha önce düşünmemiştim yani nasıl olacak bilmiyorum . Küçükken geniz ameliyatı olduğum doktor var bı tane hem KBB uzmanı hemde estetik cerrah çok güveniyorum ona ama henüz randevu olusturmadim . Sizin de memnuniyet üzere önereceğiniz olursa beklerim yazmanızı , fiyat ortalamaları nasıl hele hiç bilgim yok 😥😨