newannee__ Kızlar bebeğim 3 aylık ve eşim tek çalışıyor asgarinin üstünde alıyor ama yetmiyor ben de çalışmak istiyorum sizce ne zaman başlamam uygun olur tecrübeli anneler yardım ederse çalışma konuusnda sizler ne zaman bırakıp çalıştınız ?
meryem_kmr newannee__ ben çocuk gelişimciyim, bir okulda müdürlük yapıyorum o yüzden önümüzdeki ay başlayacağım. 14 aylık oluyor birlikte götüreceğim. Yoksa 2 yaşına kadar beklerdim mutlaka
newannee__ meryem_kmr ben de bir yaşını bekleyecektm de maddi olarak zorlanacağız 2 yaşı beklersem 🥲🥲 çok zor karar vermek