Kızlar bebeğim 7 aylık asla pütürlü yemiyor kıyma koyuyorum çorbanın içine yemiyor öğürüyor sürekli blendardan geçirmek zorunda kalıyorum annem normal diyor ama etrafta görüyorum bazı bebekler omlet vs yiyorlar benmi yanlış yapıyorum sizlerde durum nasıl ve nasıl alıştırabilirim acaba pütürlü yemesine