8 buçuk aylık bebeğim zaten su içmeyi fazla sevmiyor. Bugüne kadar bardakla içirdim yetişkin gibi. Onu da içirebilirsem. Şimdi pipetli bardak aldım pipetine tatlı sürüp çeksin dedim damaklarını kaşıyıp bıraktı. Başka pipetle ağzına su koydum ama yok içemiyor var mı etkili yönteminiz, taktiğiniz?