mutlubaby tabiki
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı ılık su
Kabartma tozu
Vanilya
Kakao 1 yemek kaşığı
1 buçuk su bardağı un
Geniş derin bir tencereye üç parmak geçecek kadar su koyuyorum soğuk
Yuvarlak derin bir borcam kase varsa yağlıyıp döküyorum kek harcını ağzını tencerenin kapağı ile kapatip ocakta pişiriyorum ayni browni gibi yumuşacık harika oluyor