Bebegim istahsiz 1 yasinda her yemekte 3 kasiktan sonra agzini kitliyor baskasi yedirince eh iste zorla da olsa yiyor bana gelince nazimi tutuyor anlamdim 1 saatten once sofradwn kalkamiyoruz . Mamayi biraktrmak istiyorum ama ek gidayi az yiyor cis sayisi azaliyor bezi az cisli oluyor mamayi azaltinca su da veriyorum 2×160 cc icer gunde ama doktoru 2 yasina kadar mama icsij diyor sanki anne sutu bu ne gerek var bence icinde palm yagi vs bin turlu sey var 2 yasina kadar gereksiz ama yemiyor yemekte cozum nedir siz nasil cozdunuz bu durumu ???