Bebeğim 14 aylık. Birlikte aynı yatakta uyuyoruz. Gündüz uykularında ayakta sallıyorum park yatağına yatırıyorum. Gece uykusuna da yanına uzanıyorum öyle uyuyor. Gece uyandıkça da sarılıyorum geri uykuya dönüyor. Bir aya kadar odasını ayırmayı düşünüyorum. Farklı yatakta bensiz yatmasına nasıl alıştıracağım? Gece uyandığında uykuya nasıl döndüreceğim? Gece beslenmesi yok,emzik kullanmıyor.