Zuhal3838 2 buçuk aylık bebegım son zamanlarda uykudayken ağlama sesi çıkarıyor nasıl anlatsam bilemedim ama uyandı ağlıyor zannediyorum ama bu kaç saniye ağlama gibi ses çıkarıp devam ediyor uykuya. Bunu yaşayan var mı? Sizce bir problem mi?