Kızlar bebeğim küvez de solunum sıkıntısı vardı bugün düzeldi şimdi beslenmesi için uğraşıyorlar ama henüz emme refleksi yok antibiyotik başlıcaklar ve sütü tekrar denicekler doktor 1-2 haftaya toparlamaya çalışıcaz dedi siz böyle sorunlar yaşadınız mı ne zaman bebeğiniz çıktı