seyma0661 randevu aldım 22 sinde 2 aya kadar yaptır demişti hemşire şimdi bütün kontrolleri yapılacak ilk muayene doğum olan hastaneye gittik ama daha sonra bidaha gitmedik doktor hastane araştırması yapıyorum 4 buçuk yaşında anasınıfı na giden kızım var iki çocuk ev ile uğraşıyorum tlf elime aldıkça bakıyorum gazi Üniversitesi hastanesi doktorları çok iyi dediler oraya gideceğim