Merhaba hanımlar
Oğlum 7 buçuk aylık normalde kendim ayakta dolanarak uyutuyordum. Son 1 aydır hem meme hem ayakta devam ettik diş çıkarma sürecindeydik ama her yerim çok ağrımaya başladı ve emerek uyusun en azından dedim. Şöyle ki 2 tane dişimiz çıktı. Bu hafta sonu emerek uyutayım diye denerken birkaç defa popodan pışpışlayarak uyuttum ilk defa kendi başına uyumuş oldu ve uykusu da uzun sürdü çok şaşırdım ama şu an sadece emerek uyumak istiyor. Aslında ayakta dolanarak uyutmayı bırakmak istiyordum bu oldu ama pışpışlayarak uyuyabildiğini gördüğüm için bu şekilde devam etmek istiyorum. Şimdi sürekli deniyorum ama memeye gelmek istiyor. Ne yapabilirim bi öneriniz var mı?