hhzl 1 aylık bebeğim var. Bol bol sütüm geliyordu. Fakat dünden beri gelmiyor. Çok yumuşak memelerim. Bir anda ne oldu anlamıyorum. Sıcak duşa giriyorum. Bir dolu süt yapıcı gıds takviyesi alıyorum, lohusa çayı içiyorum. Ama olmuyor. Süt hiç yok değil ama az. Kızım da doymuyor ve sürekli emmek istiyor. Ne yapmalıyım? Aynısını yaşayan var mı?
mondecaidensecmeler hhzl acaba gogusleriniz mi terbiye oldu. Terbiye olunca eskisi gibi sertlesmez sadece bebise yetecek kadar gelir
besra11 hhzl sıcak komperas yap ve sağım yapmadan önce mutlaka masaj yapmalısın video olarak netten bak faydası olur duş al duşta ovala göğsünü etkisi olur emin ol ha deyince hemencik süt gelmez biraz sabır işi
poyraz1210_ hhzl çocuk emdikten sonra emdiği memeye sağım yap ki göğüsün süt yetmedigini anlayıp daha çok uretsin günde en az iki tatlı kaşığı tahin pekmez ye yulaf lapası tüket yoğurt ve su bol bol iç
hhzl besra11 onu da yaptım akşam. Geliyor ama çok az bence. Göğüslerim sızlardı sütten. Patlıcak sanırdım. Biranda kesildi. Çok sinirim bozuldu. Ağladım ağlıcam sinirden
besra11 hhzl tek seferlik değil üç saatte bir yap muhakkak evet belkide terbiye de olabilir su tüket süt yapıcı şeyler ye
hhzl besra11 hepsini yapıyorum. Kız saatte bir meme de zaten olanın tamamını da emiyor. Malt içecek, still tea, solgar brewest hap hepsini alıyorum, 1 gün geçti. Hala eski haline gelmedi. Durduk yere neden biter ki süt ya. Delirmemek elde değil :(
mavisevenanne hhzl süt olmadığına sızlama gittiği ve şişlik olmadığı için mi karar verdiniz? Şöyle söyleyim bunlar bir işaret değil. Hamilelikte de bazen hamilelik belirtileri gider Ya onun gibi bir şey. Emzirme eğitmeni bir haraket göstermişti memeyi sıkıyorsun ve süt var mı az mı çok mu sulu süt mü yağlı süt mü gelen anlıyorsun. Başta ben de süt yok zannediyordum sık dedi sıktım çıkınca dedim varmış sonra çocuğu besle dedi besledim tekrar sıktım süt azalmış o yöntemle deneyin. Bol su ve uyku çok önemli ve stres yapmayın bebişi devamlı memede tutarak uyarın memeyi ve sağım sıcak su uygulama yapın
besra11 hhzl üzülürsende kesilir benim mesela sol göğsüm sertleşir ama sağ göğsüm asla aman aman sertleşmez öyle
hhzl mavisevenanne evet yumuşak göğsüm, dolu dolu şiş olurdu doluluktan ağrırdı şimdi hiç yok. Kız da 5 dk da bitiriyor olanı. Hiç yok değil var süt ama azaldı. Evet şuan olmadı diye stres yapıyorum biraz ama durduk yere de neden böyle olur ki ya :(
hhzl besra11 1 gün önce de meme de süt kaldığı için bir kısmı sertleşmişti. O kadar süt vardı kızım bitiremezdi kaldıği için sertleşen memeden şimdi çok az üreten meme var. Ve 1 günde oldu bu :( off çok canım sıkılıyor