Bebeğim 14 aylık ek gıdaya zamanında geçtim 3 gün kuralı ile herşeyi olması gerektiği gibi yaptım ama ağzına hiç bişey almıyo asla yemiyo ne yapacağımı şaşırdım bende çok zor bi durum doktora diyorum önüne koy zorlama diyo mama sandalyesinde bile oturmuyo koysam yemeği ağzına bile getirmiyo 🙃🫠