Merhaba kızlar araba kullanıyorum yavaş yavaş öğrendim sayılır ama sorun şu ki ben yavaslicagim zaman depriyaja basıp sonra frene basıyorum bana ehliyet kursunda böyle ogretmislerdi ama bunun yanlış olduğunu öğrendim ve alışkanlık oldu nasıl unutabilirim bunu