Bebeğim 42 günlük çok ağlıyor saat başı uyanıp emmek istiyor uykusu gelince krize girer gibi ağlıyor deliksiz 3 saat uyuduğunu bilmiyorum gecede aynı şekilde saat başı uyanıyor. 4700 kilo doğdu şuan 6.5 kilo bu kadar az uyuması normal mi? Bide krize girer gibi ağlıyor süreklş