zubeyde14 günlük çişli bezi 4,5 tane çıkıyorsa hiç sorun yok isterse 60cc bile içebilir her bebeğin gelişimi farklıdır mesela kızım 2 aylık 150,170 falan içmesi lazım 120 den üstünü içemiyor midesi o kadar kabul ediyor çişli bezi de gayet iyi doktor da anlattığım gibi söyledi