rabiayolcuu Yeni doğan beneğimde 7 mm kist var dendi içten kanama da olabilir dedi başına gelen var mı kendiliğinden geçiyor mu
endoplazmikretikulumiste rabiayolcuu benimde yeğenimde yollar sonra basket oynarken başının çok ağrıdığı söylüyordu hastaneye gitti onda da çıktı doktor vücudunun her yerinde herkesle olabileceğini söyledi ona aöa siz götürün tabi farklı bir durum olur falan Allah korusun