ElisaninAnnesi_ hala yoğun bakımda doktoru durumu daha iyiye gidiyor ama kanında bir şey varmış şuan adını hatırlamıyorum onu dusuruyoruz enfeksiyon yükseliyor enfeksiyonu dusuruyoruz o şey yukseliyomus ortasini yakalayamamislar daha gen testine yollucaklarmis kanını kandaki mikropun genetiginden başka bir tedavi daha yapacaklarmış suan hala kan veriyorlarmış bulabildiğiniz kadar kan bulun demiş yine doktor annemde çaresiz kimse kalmadı duyurabildigimizi duyurduk veren olur umudu ile tanımadığımız insanlardan bekliyoruz demiş Kızılay sürekli bağış için gönüllülere mesaj atiyomus babamda gönüllü olduğu için eskiden hep verirdi babamın telefonuna mesaj düşüyor ordan biliyoruz bizde bekliyoruz hala valla evine dönmemesi daha hayırlı olucak babam için şimdi anlatsam çok uzun sürer sadece kısaca halamlar izole odaya bir ordu insan yigip adamın ağzına poğaça börek yoğurt depiyolarmis hemşiresi görmüş o yüzden yoğun bakımda tutuyoruz demiş anneme yoğun bakımdan da ben çok iyiyim diyene kadar çıkarmayı düşünmüyoruz demiş doktoru kapısına da güvenlik konulmuş ama genel durumu iyi çok şükür 😇