happybaby61 Rica ederim. Gerçekten çok güzel oyuncaklar var. Kaliteleri de çok güzel. Ben oğluma paslanmaz çelik suluk, tabak, kase, kaşık vs bir sürü şey aldım. Daha önce Oioi aldım koku sorunu yaşadım beğenmedim. Bambu aldım kırdı. Evdeki porselenlerimi de kırınca çelik tabakta karar kıldım. İyi ki de almışım. 😁