Merhaba herkese, benim kızım da iki hafta sonra tam 4 yaş olacak, aman allahım bu nasıl bir yaş🤯 kendini hissettirmeye başladı iki hafta önceden. İnanılmaz bir huy değişikliği, yapmadığı bir çok şeyi yapıyor tehlikeli dememe rağmen inadına yapıyor, ellerini ağzına götürme derim inadına götürür, bugün okula gitmicem diye tutturdu gitmedi, sabahtan yatana kadar altı çıplak gezdi, yumurtasını neden kesmişim diye apartmanı inletti ki kendi demişti kes dilimle diye, hadi gel oynayalım diye başımdan bir dakika ayrılmadı, ay neler neler şimdilik aklıma bunlar geliyor. Üstümden tır geçmiş gibiyim, yalnız olmadığımı görüp teselli bulmak için benzer yazıları okumaya geldim Allah herkese yardım etsin yine de evlatlarımıza can sağlığı versin 🌸