Kızlar gece 3 de kızım WC ye kalktı bende uyku sersemi ayağım kapının arasında vurdum sonra ayak serçe parmağımı bide onun yanındaki parmak da hem kırık hemde doku zedelenmesi var gece 4 de alçıya alındı yarun da ortopedi ye gidecem kızlar üzerine bastığım zaman çok ağrıyor