papatyagibi Dzeyy Çok kinciyim. Gururumdan burnum yere düşse geri almam. Dobrayım. Sevdiğim insanlara çok toleranslıyım çok sabrederim ama tükendiğim noktada gemi değil direkt liman yanar. Sadakatimden şüphe edilmez. Ateşin ta kendisiyim ksksksk şaka tabii 😂🤭
uykusuzanne__ Dzeyy çok duygusalım her şeye ağlıyorum 😭 yardımseverim mutlu olmayı da severim 😊😍 alınganımdır