Arkadaşlar bu zaman kadar türlü çeşit entrikalarla 4 yılı doldurduk evimizde ev sahibimin cirkef kardeşi ilgileniyor kendisi yurt dışında hiç görmedik kardeşi üst katımda geçen sene annem oturacak ablamın evine dedi ondan önceki ev satılacak dedi hiçbiri olmadı çok kibar davranıyoruz ama zor tutuyorum kendimi bugün kira dönemi için aradı aynı yatırmışsınız diyor kira konuşmadın ki zamlı yatıralım dedim sinirli sinirli konusuyor kirayı üç sene boyunca nisanda eve girdik hep mayıs ayında zamlı ödedik şimdi kalkmış diyor ki siz yanlış biliyorsunuz diyor hayır dedim elimde dekontlar var sonra da siz fark yatırmamışsınızdır gözden kaçmıştır diyor nefret ettim boğasım geliyor kadını sorun yok zam yapsaydınız zamlı öderdik diyorum ben kimseyi zam için aramam diyor ben mi arasaydım diyorum veya sen zamlı kira ödenecek dedin de konuşmadık mı diyorum neyse deliriyorm her sene cahil kadınla uğraşıyorum kendini üstten görüyor iki memur eşiz zaten stresten geberiyorm kiradayım diye bir de bu cahil insanlar mide bulandırıyor neyse dertleşesiö varmış sorum şu normalde bittiği ay sözleşme yeni kira zamlı mı ödenir ? Yani nişanda bitti yeni zamlı kira nişanda mı ödenir