Hanımlar dün itibariyle kızımı (15 aylık) memeden kesmeye başladım.sabır taşı sürdüm bugün 2.gündeyiz..ancak benim memem taş gibi oldu dokunamıyorum bile ..az az sağdım ama bir işe yaramadı sanki..ilacı varmış biri ilaç kullan dedi bende ritim bozukluğu var o yüzden ilaç yan etki yapar mı diye de korkuyorum.neler yapabilirim? Bu şişliği nasıl azaltırım??