Kızlar 2 aylık bebeğim için idrar sonucu vermiştim biliyorsunuz enfeksiyon var denmişti sonra doktorum dedi başka yerde ver verdm enfeksiyon çıkmadı önceki doktor dedi ki kanında antibiyotik var suan ondan normal çıkmıştır antibiyotik kıllanmaya devam et sakın bırakma böbreklerine sıçrar dedi korktum ne yapacağımı bilmiyorum kendi doktorum temiz antibiyotiği bırak diyor kafayı yicem