2 yaşında Oğlum var. 2-3 seferdir başım ağrıyor diyip ensesini tutuyor. Yakın zamanda bir yerden düşmedi yani ben görmedim. Evde başım ağrıyor gibi şeyler de olmadı hani dicem taklit ediyor vs. Korkmalı mıyım yoksa düştü de ondan mı diyor. Ama neden ensesini gösteriyor başına gelen var mı