zeynep661_ Bebeğim 22 aylık idrar tahlili vermemiz gerekiyor 2 gündür idrar poşeti takıyorum kayiyo yapamiyo direk kutuya yapmayi denedim yok onada yapmiyo nasıl yaptırabilirim bı akıl verin ya çok zor çok yoruldum