Merhaba annişler bebeğim 7 günlük sarılık yüksekti suan düşüşte mama ve anne sütüyle destekliyorum.
2500 doğdu 37 haftalıkken doğdu hastaneden çıkışta 2400e düştü suan 2700
2 saatte bir 30ml mama ve biraz memeyi tutturuyorum bazende sagdıgım sütü veriyorum 20 30 ml kadarda o çıkıyor sizce yetiyormudur? Daha ilk bebeğim sürekli doyuyormu acaba diye düşünüyorum.