Kızlar oğlum 2yaşına geldi mamayı kendi kendine bıraktı 1yaşında ama gece uyanıp biberon istiyor ilk başlarda meyvesuyu içiyordu vermek istemiyordum ama çok ağlıyordu bende bu zühre ananın karadut özünden al uyma karıştırıp onu biberona koyuyorum gece istediğinde veriyorum bi sakıncası olurmu acaba